apuska a hősi blogáruló

apuska a hősi blogáruló

dög vagyok

2005. április 27. - apuska

Fenti címsor frappáns jelzője tegnap óta fülemben giling-galang, s most lehúzódott a fejemre. Majdnem 4 óra alvás mögöttem; viszont kész az, mit beígértem. Roppantul megbízható alak vagyok, az a nagyságos helyzet. Régről és újra rá-rájövök, a határidők spanolnak - jó emlékeztetni magam erre szakdoli ügyben is, mielőtt elbizonytalanodnék, hogy mi a szösszenetért húzok el 2 napra vakációzni, mikor egetverőbb feladatom lenne. :) Klasszikus magamat idézve: a válasz én vagyok - gigára gyúrt lelkesedés a kalapban, fürdőgatya a zsákban, baj nem lehet. Agyő városi civilizáció, majd jövök, hisz többen számítanak rám...

A bejegyzés trackback címe:

https://apuska.blog.hu/api/trackback/id/tr828011763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása