apuska a hősi blogáruló

apuska a hősi blogáruló

említésnyi idősáv

2005. május 16. - apuska

Pünkösdhétfő parti kerti Vácdukán, indulás 20 minutum múlva. Addig néhány szösszenet, nehogy elhanyagoltnak tűnjék az, mi EZ. S közben Karányi Dani Digital Digitalját hallgatom felnyomatott hangerőn, mi meglepően jó zene. Tessék letölteni kipróbára, azt természetesen megvételezni, ha tetszik!

Szóval tegnap szétjótékonykodtam vizuális tehetségem, s a (lassan mindannyian) mérnök kollégáknak alkottam meg azt, amihez nekem talán adott az érzékem, rutinom és már időm... Ja és kerékpároztam, füvet nyírtam és összecsipkedtek a szúnyogok! Kimondottan felüdülés jelentett a sok gép előtt töltött óra után a fizikai való. De most. Jöhet a jutalom. Általános iskolai osztálytársak (jellemzően csajok) hívtak erre a kerti őrületre, ahova annyi piát viszek, hogy juhuhúúú! Már csak magam miatt is - szeretnék spicces lenni, elégtételt venni a hosszú szakdolgi megpróbáltatásokért. Egy parányit. Már csak egy zéhá, azt államvizsga - izgalmas. Léptem lejjebb, folyt. köv.

A bejegyzés trackback címe:

https://apuska.blog.hu/api/trackback/id/tr748023244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása