apuska a hősi blogáruló

apuska a hősi blogáruló

rá blogra érek

2005. április 25. - apuska

Megjöttem, megszülettem, online hiénatikus szövegrabszolgaságra ítéltettem önmagam (igen tisztelt bírónő, vállalom) 5 éves képtelenül képességes webes jelenlétem után, hogy kiütközzék mindaz, mely torzulás nincsen jóarcomra írva. 26 év + 3 hónap mögöttem, itt ma a jelen, s tenyerem létvonalát követve naivan még elhiszem, hogy többször egész számú többszöröse előttem. Ergo érdemes belefogni, szóljék hát a csikidám és vápsubáppá-éé, a tuc-tuc és a rákendrollert kaphatnék, mert mérhetetlenül kíméletlenül és vadítóan bizsergető eredetiségemben ideteszek szellememből egy darabot, s szellentem vele e nemes helyre testem fény által leképezett mását, hogy a képzelet alkotta más ne legyen más, se jobb kép, mint ami a reál e szocban.

Tessék olvasni, tessék visszaigazolni, hogy kedvem legyen kerek és örök az állandó folytatásra, köszöntem.

A bejegyzés trackback címe:

https://apuska.blog.hu/api/trackback/id/tr738011329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása