apuska a hősi blogáruló

apuska a hősi blogáruló

digitális gyermekkor

2005. május 01. - apuska

Fórumra mentem ügyes-bajos JavaSript problémámmal, hátha egy hozzáértő koponya oszt majd nekem egy kis észt, s végleg elkönyvelhetem sikeresként szakdolim mestermunka részét, hogy naivan félkésznek higgyem azt, ami mégiscsak a könnyebb fele... Jóóó. Hamar jött válasz! Társalgásba is fogtam valakivel, ki 4 hónap alatt 761-et szólt hozzá ehhez-ahhoz, s így néz ki a bemutatkozása: "Baksa Tibor vagyok, Pakson élek. A honlapkészítésben otthon vagyok, programozásban kevésbé. Példa erre: http://hermannbaksa.uw.hu". Ez alapján az utóbbi mondat mindkét részletét enyhén megkérdőjelezném, de akárhogy is: VAZZE! Ott a fotója! 14 éves... Lehet szakdolit is jobban írna nálam?! Remélem ezirányú képességei ellenére a csajok is érdekelni fogják hamarost őfiatalságát, s én is elégedetten térek ma nyugovóra úgy 6 óra múlva.

A bejegyzés trackback címe:

https://apuska.blog.hu/api/trackback/id/tr438011933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása