apuska a hősi blogáruló

apuska a hősi blogáruló

ér visszaszíni, ugye?

2005. május 11. - apuska

Bárányfelhőket fú a szél... Aki lódított, az nem is létezett, csak káprázat. Jó biznisz a mák-származék, mégis! Nem hittem volna, de bekapták az EU-legyet, én meg meg nem kérdem mennyi a hús rajt', mert tuti ízeiben csontos. 3 óra alvás mögöttem, szemhéjamnak próbatétel a gravitáció. Holnap megint vizsga: vizuális nyelvek tanból. Meg se próbálok negyed óránál többet készülni rá, ha ilyen a sikerrecept. Szakdolim átnézve, újrahúzva, csinosítva, mééég illusztrálva, kinyomva, hogy feszüljék rajta a fekete (mű)bőr és arany. Szerintem szép a gyermek a maga 65 oldalával, s néhol még vicces is. Mértékletesen. A cenzúra, pssszt, él és virágzik. De egy érzékleteset benne hagytam, hogy kiderüljön olvassa-e valaki.: "A Monty Python vígjáték egyik jelenetében Brian hatalmas tömeg előtt tart hegyi beszédet: - Mind különböző egyéniségek vagytok! - kiáltja. - Igen, mi mind különböző egyéniségek vagyunk! - harsogja kórusban a nép. - Én nem - szólal meg halkan, egyetlen vékonyka hang." Na húzok aludni. Jóccakát!

A bejegyzés trackback címe:

https://apuska.blog.hu/api/trackback/id/tr118023094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása